TORSDAG

 

Jag vill uppdatera oftare, men jag har inget att uppdatera er om. Jag gör inte så mycket annat än jobbar och tränar nuförtiden. Fick iallafall veta min semester idag, det blir veckorna 29, 30, 31 & 32. Nästan precis som jag hade önskat, så jag är supernöjd! Nu ska jag och tjejerna börja leta utlandsresa inför sommaren! Lääängtar tills vi sitter där på vår balkong i värmen. Mmmm.

-

Nu har jag kommit igång bra med träningen, men äter fortfarande stora lass med godis. Jag skulle vilja se lite mer resultat av träningen, därmed minska på allt sött. Jag är en riktig, riktig godisråtta så det är svårt. Och med godisråttor till kollegor på jobbet gör det bara svårare, haha. Men ja, jag ska verkligen försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0