6E DAGEN

 

Förlåt för dålig uppdatering, men har haft fullt upp hela veckan. Idag är jag inne på min 6e arbetsdag den här veckan, det börjar kännas i både kropp och huvud. Ledig imorgon, sen jobbar jag tis, ons och tors, sen ledig fre, lör och sön! Längtar till de lediga dagarna.

-

Igår följde jag med Bim och hennes vovve Ruby ut i skogen så att R fick springa av sig, och oj vad hon sprang. Haha, så himla söt. Fick även träffa Emelie och hennes svärföräldrars vovve Sigge. Också jättefin vovve.

-

Inte nog med att jag trivs på jobbet, har även gått ner 2 cm i midjan sen jag började jobba, inte helt fel hörrni. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och senare blir det som sagt sista passet den här veckan, 15.30-23.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0