DUMMA MIG

 

Ååh, jag blir så irriterad på mig själv. Varför kan inte motivationen till träning finnas där hela tiden? Jag kan få perioder då jag är sjukt taggad på att träna, men de varar i typ 4-6 veckor, sen ligger jag och latar mig i sängen i 6 månader innan jag finner motivationen igen. Det suger.

-

Jag vill ju träna, jag vill leva hälsosamt, men jag orkar inte. Hjälp mig, någon? Tror att det även kan bero på att jag inte riktigt trivs på SATS.. Ska nog säga upp mitt medlemskap där när bindningstiden är ute, och gå tillbaka till där jag tränade under sista året på gymnasiet. Trivdes bättre där, och där kan jag även simma och gå på vattenaerobics.

-

Överallt hör och läser man om att man ska ha ett mål med sin träning för att bli mer motiverad, men jag har ingen aning om vad jag ska sätta för mål och delmål. Det största målet är att träna upp min usla kondition, men var börjar jag? Bläää, jävla skit fan.


Kommentarer
Postat av: Beelz

I know dat feel, bro.

Mitt mål, just nu, är att kunna köra axelpress med 50 kg så jag kan lyfta Fanny ovanför skallen till sommaren. Rätt kul mål :P



Du kan ju sätta mål som typ att klara X antal km på X antal minuter angående din kondis?

2012-02-24 @ 18:01:49
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Frida

i feel u to bro.. fett svårtP

2012-02-25 @ 11:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0