FÖRÄNDRINGAR

 

Hej på er!

Nu känner jag att det är dags att berätta för er om den förändring som jag tidigare nämnt skulle ske i slutet av den här månaden. Here it is:

Jag började plugga på högskola direkt efter studenten. Det var en ren chansning då jag inte hade någon aning om jag ville plugga eller jobba. Efter en termin har jag nu insett att jag inte har motivationen till att plugga ytterligare 5 terminer. Så därför tar jag ett studieuppehåll/avbryter mina studier i början på nästa vecka och börjar jobba på en 100% månadsanställning som jag fått.

-

Att ta det här beslutet var jobbigt och fyllt av ångest, men nu när allting lagt sig och löst sig känner jag att jag verkligen gjort rätt val. Det viktigaste jag gjorde med det här beslutet är att inte bry mig om vad andra tycker eller vad andra har för förväntningar på mig. Jag gjorde det jag själv kände var bäst för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0