JAG VILL

Jag vill flytta hemifrån, på riktigt. Jag vill hitta motivationen till att träna regelbundet igen. Jag vill ha en hund. Jag vill bleka tänderna. Jag vill åka utomlands nuuu. Jag vill hitta fler fredagsaktiviteter. Jag vill veta vem jag en vacker dag gifter mig med. Jag vill köpa en ny säng. Jag vill bli rik. Jag vill åka till Rom en helg och äta pizza och lasagne. Jag vill göra en förändring med mitt hår, men vet inte vad. Jag vill gå ut och äta på restaurang oftare. Jag vill köpa en ny bil. Jag vill åka iväg på en spa-weekend. Jag vill gå i högklackat till vardags. Jag vill ha ett badkar hemma. Jag vill spola fram tiden ett eller två år. Etc, etc, etc.
-
Mitt namn är mycket och jag vill ha mera.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag håller med, let's do it

2012-01-29 @ 01:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0