YOUNG, WILD AND FREE


Kan inte fatta att jag ska tillbaka till skolan imorgon och skriva grupptenta. Känns jobbigt efter alla dessa självstudiedagar jag haft nu. Fast efter imorgon har jag inte speciellt många dagar kvar i skolan i den här kursen. Mest självstudiedagar förutom grupptentan imorgon, kliniska examinationen och den individuella tentan. Sen blir det ny kurs med nya möjligheter. Fast jag kan nog inte räkna gångerna då jag under nuvarande kurs tänkt "fuck det här, jag hoppar av och börjar jobba istället!". Vi får la se vart jag hamnar under årets gång...
-
We don't care who sees
So what we go out?
That's how its supposed to be
Living young and wild and free




Kommentarer
Postat av: Isabell

Kämpa på Johanna du kommer klara det!! :)

2012-01-03 @ 18:22:58
URL: http://isaboll.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0