MITT NYA HEM

Hej på er!
Flytten i måndags gick jättebra. Jag var orolig innan att någonting skulle strula, typ när jag skulle hämta nyckeln eller nåt, men allt gick fint. Kändes bara som att allt är för bra för att vara sant, så jag väntade bara att nåt skulle gå fel.
Idag är andra morgonen jag vaknar upp i min underbara 2:a och jag tror jag redan vänjt mig vid att det är här jag bor. Jag går runt som nykär på dagarna då jag tänker på lägenheten, jag är så nöjd och lycklig! Alla kartonger är uppackade och saker och ting börjar komma på plats. 
 

Kommentarer
Postat av: Beelz

Glad för din skull.
Du får ta lite mer kort runt stället och fixa en slags virtuell rundtur på bloggen så man får se lite mer när du möblerat o så ^^

2012-07-04 @ 11:10:10
URL: http://satan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0