UPDATE

Känns som det är dags för en update här!
Igår tog finaste Nanna studenten, jag kunde tyvärr inte vara med och fira hennes bästa dag i livet, men grattis fina du! På lördag har hon sin studentmottagning, så den kan jag gå på efter jobbet iallafall.
-
Annars jobbar jag på som vanligt, fick veta idag att i början på september får jag en schemaändring och slipper jobba varannan helg. Känns skönt att ha fått ett svar på det, så nu är det bara jobba på fram till september.
-
Och om 19 jävla dagar flyttar jaaaaag! Det är så sjukt vad tiden har gått fort. När jag började nedräkningen var det 50 dagar, nu är det 19.. Det ska bli så skönt att komma hemifrån och ha mitt alldeles egna place.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi kan ha en blogg tillsammans som ensamstående nyutflyttade fågelungar:))! Där kan folk (eller du till mig) ge tips om allt man behöver och tips man kan ha nytta av när man bor själv:))))));)

2012-06-15 @ 16:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0