I BRIST PÅ ANNAT

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Johanna

Smeknamn: Har inget. Möjligtvis "Kakan" av Liszen.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Medina - Sagoland

Beroende av: Läppsmörj, godis.

Vad tror folk om dig?: Det vet jag faktiskt inte..

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon eller bröst

Vad säger du för att imponera på någon?: Oj.. Försöker väl vara lite smårolig.

Hur imponerar man på dig?: Med charm och så får man mig att skratta

Brukar du skratta för dig själv?: Jo, det händer väl. Speciellt i bilen, av någon anledning.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ringer dig snart! Är på toa! :p"

Var bor du?: Märsta

Trivs du där?: Jovars, men skulle dö för ett eget boende.

Sprit, cider, vin eller öl: Vin

Brukar du bli för full: Haha, det händer väl.

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk mot något: Vanligt penicillin

Har du haft sex idag: Nope

Hur svarar du i mobilen: "Aa, det är Johanna"

Vem ringde du senast?: Nanna

Antal timmar sömn inatt: Typ 12

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Ja

När mår du bra: När jag inte har press eller förväntningar på mig

När blev du fotad senast: I helgen tror jag

Hur känner du dig nu: Lite sådär halvnere

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Inte så fräscht kanske

Vad saknar du: Ett eget boende och någon som inte skrämmer iväg mig

Hade du en bra kväll igår: Jodå, somnade 20.10 efter att jag hade vart och träna

Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22 och 23

Är du blyg?: Nja, i början.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kärlek, nej. Attraktion, ja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex

Är du nöjd med ditt liv: I det stora hela, ja

Är du bortskämd: Lagom

Vad gör du i morgon: Jobbar och sliter.

Vad är det värsta du vet?: Finns mycket..

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Beror på.. I snitt en hundring kanske?

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Tyra Banks

Vad längtar du till?: Framtiden

Har du bra vänner och äkta vänskap?: De bästa man kan ha!

Vad är det finaste du fått?: Kärlek

En speciell dag du minns: Studenten

Hur gammal är du: 19, fyller 20 i maj

Tycker du om någon just nu: Nej

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen

Vilken tid gick du upp idag: 8.10

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Blev tårögd senast idag

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta hemifrån & köpa ny bil

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på vad jag gjort kvällen innan. Mellan 9-12

Har du piercing: Ja, i naveln

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Nej

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Helt okej

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Mjukglass!

Tror du på ett liv efter döden: Nja, vet inte..

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Hmm.. Morgon, tror jag

Vilken ögonfärg har du: Grön

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Jaaaadå
Biter du på naglarna: Nej

Röker eller snusar du: Fest/periodröker


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "är på toa!:p" och fötter är väl mer än "inte så fräscht" för dig..?;P



du är så bra johänni,



xoxo anders bibliotekarien, (så vet du vem detta e höhö)

2012-03-21 @ 23:14:44
Postat av: Beelz

Eeeeeeh? inga smeknamn? "Shorty"?

2012-03-21 @ 23:52:01
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0