NYSLINGAD

 

Jaha jaha, ny arbetsplats imorgon alltså. Det blir nog superbra. Blir dock en utmaning för mitt otroligt dåliga lokalsinne, då vi kommer åka ut på landsbygden mest. Men det är bara anta utmaningen och lära sig. Kommer bli så skönt att börja jobba dagtid. Tidiga mornar, javisst, men ett mer socialt liv.

-

Idag har jag förövrigt varit till frisören och slingar håret ljusare, blev skitbra faktiskt. Efter det blev det kvällsmys hemma hos bästa Nanna som jag inte hunnit träffa så mycket senaste tiden. Jag har jobbat kvällar och varannan helg, och hon var i Egypten en vecka etc.

-

Nu blir det sängen och sova, upp tidigt imorgon! Håll tummarna för mig på min första dag på nya jobbet imorgon då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0