NYSTART IGEN

 

Hej och hå. Jag har min jobbhelg den här helgen, så i fredags agerade jag fyllechaffis till tjejerna. Igår var jag tvungen att berätta för alla mina rara gamlingar att det är min sista dag idag. Anledningen till detta är att chefen gjort lite omplaceringar, och eftersom jag är sist anställd och vill börja jobba dagtid istället för kvällar så har jag blivit flyttad till Rosersbergs hemtjänst. Det gör inte mig speciellt mycket, jag är glad att jag får fortsätta jobba och får en fast anställning. Det jobbiga är att säga hejdå till de gamlingar jag verkligen fäst mig vid.

-

Förövrigt så har jag sådan sjuk träningsvärk! Jag och Liszen tränade ben på gymmet i fredags, och det känns. Jag haltar runt som en gammal kärring. Men så ska det va! Imorgon kör vi nästa pass, då blir det nog bröst och armar. Så sjukt skönt att vi äntligen tagit tag i träningen tillsammans. Det blir så mycket lättare när man är två.


Kommentarer
Postat av: Syster

Duktiga ni är! :)

2012-03-04 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0