WORKOUT

 

Jag och Liszen är nu inne på vår fjärde vecka av träning. Känns bra, och vi har inte tröttnat än, vilket jag själv brukar göra vid 4-5 veckors regelbunden träning. Det är då jag brukar hamna på soffan i ett halvår innan jag tar tag i träningen igen.

-

Vi har tränat 3-4 pass/vecka - ben, armar&bröst, mage&rygg och varannat pass kondition. Hade gått ner 1,5 kg på två veckor, men jag bryr mig inte så mycket om vikten. Det är mer visuella och fysiska resultat jag är ute efter, att man ser och själv känner en skillnad.

-

Nu när vi kommit igång med regelbunden träning så är det dags att börja fokusera lite mer på kosten och vad jag äter. Ska inte förbjuda mig någonting, men se till att dra ner på sockret. This is fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0