OKTOBER VS. JANUARI

 
Som rubriken lyder så är första bilden tagen i oktober och den andra igår.
-
Målet jag satte upp i oktober var att de svarta byxorna skulle sitta bra & bekvämt och att jag skulle kunna ha på mig byxorna en hel kväll utan att känna att de var för små. Sagt och gjort. Hade på mig byxorna en helkväll med middag och bowling i november. Då satt byxorna inte helt bra, de var fortfarande lite för små. Igår hade jag på mig dem under en shoppingdag & en släktmiddag. De kunde inte ha suttit bättre än de gör nu.
-
När jag ser denna jämförelse så skjuter min motivation i höjden ganska rejält. Det är bara fortsätta, fortsätta, fortsätta och inte ge upp. Heja heja!

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

Respekt!
also: Såg bilden på FB, är du BLOND nu??

2013-01-13 @ 17:51:06
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0