TRÅKIGT

 
Mitt liv står still.
Ingenting händer, ingenting rör på sig, ingenting gör något. Allt är så stilla, tyst och tråkigt. Jag trampar runt på samma ställe, ägnar mig åt att drömma istället för att ägna mig åt mina drömmar. Vet varken ut eller in, upp eller ner. Vill så mycket, orkar så lite. Ingen motivation, inget intresse, ingen passion. 
-
Det är en blandning av saker som jag vet att jag vill förändra men inte orkar, och saker jag inte vet om men som ändå ligger och gnager. Jag vill att livet ska börja nu, jag vill inte sitta och vänta på framtiden. Jag vill leva i nuet, jag vill göra så mycket. Jag vill ha mer energi, jag vill brinna för något och jag vill vakna på morgonen och känna att jag ägnar mitt liv åt något jag tycker är vettigt. Något som gör mig glad och som kan visas i framsteg. Jag vill ut på äventyr. 
-
Jag vill leva mitt liv som en 21-åring borde. Istället sitter jag här i soffan. Som jag gjort hela dagen, trots solen varit framme hela dagen... Suck.

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

I know dat feel, dude

2013-01-24 @ 21:39:07
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0