WORKOUT SUMMARY WEEK 2

Måndag: Spinning, 60 min.
Kommentar: Ser alltid fram emot spinningen, det är alltid ett tillfälle att ge allt man har. Svettigt och jobbigt pass. Kul att se att man klarar mer motstånd nu än vad man gjorde för 6 mån sen.
 
Tisdag: -
 
Onsdag: -
 
Torsdag: -
 
Fredag: Styrkeövningar på pilatesboll & yogamatta, 20 min.
Kommentar: Gjorde ett halvhjärtat försök till att få någon slags träning gjord. Gjorde x antal övningar i 20 min och sen fick det vara nog. 
 
Lördag: -
 
Söndag: -
 
---------
Sammanfattning av veckan som gått & att tänka på inför kommande vecka: Jag har haft en dålig vecka på alla plan. Energin har varit i botten. När jag kommit hem från jobbet har jag somnat på soffan, vaknat, ätit nåt och gått och lagt mig igen. Har sovit bort större delen av min fritid och det känns riktigt kasst. Men antar att jag behövde det. Är inte alls nöjd med veckan, varken med träningen eller med min fritid överhuvutaget. 
Nästa vecka är min partner in crime i Spanien hela veckan. Jag föredrar inte att gå till gymmet själv, så funderar på att köra en spinning-vecka. Tre pass spinning på en vecka.. Aj aj för rumpan, men tror det blir så. Målet är iallafall att träna mer än vad jag gjort den här veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0