YOU MAKE ME SMILE

Dålig jävla dag är vad det har varit. Ingen speciell anledning till det, morgonen började med att jag blev irriterad på en kollega och sen dess har dagen bara fortsatt i det dåliga tecknet. Nu är dagen snart äntligen, äntligen slut och jag får snart lägga mig under täcket och fortsätta läsa "50 shades of grey". Sen ska jag sova, sova, sova och vakna till en ny dag med ny energi. Ser fram emot det.
-
Dagar som dessa är jag så tacksam över mina fina vänner & min fina familj. De kan alltid få mig att le, om det så bara är för stunden, så är det guldvärt. I love you.

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

"50 shades of grey"? Skriver du helt öppet om vilken porr du använder? :O

2013-01-08 @ 21:16:07
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0